V rámci tohoto předmětu jsem konečně pochopil, co je to vlastně blockchain a jaké další různé aplikace této technologie lze uskutečnit kromě nejznámějšího nasazení v rámci digitální kryptoměny Bitcoin.

Předmět byl pro mě obohacující a spoustu témat by si zasloužilo i více času. Jediné výtky k předmětu mám ty, že někdy přece jenom byla výuka delší, asi by mi vyhovovala více každotýdenní setkání namísto 3 hodinových setkání jednou za 14 dní. Každopádně problematika předmětu je vysoce aktuální, a proto si myslím, že tento předmět má své místo v kurikulum KISKu. Pro rozvíjení diskuzí v rámci budoucích běhů tohoto předmětu bych doporučil, aby vyučující dávali dopředu zdroje (videa, články apod.) nad kterými se bude vést diskuze. Myslím, že pokud budou mít studenti nějaké konkrétní znalosti o nějakém tématu před seminářem, jenom to pomůže k jejich zapojení do diskuze.

Jako ukončení předmětu jsem zpracovával projekt, který se zabýval propojením technologických přístupů Commons a výjezdu sanitek.

Celý projekt a rešerše jsou přístupny v souborech níže: